Marketingi Instituudi (MI) juhi Anu-Mall Naaritsa kutsel esines Medi häirenuputeenuse eestvedaja Risto Eelmaa 6. detsembril 2012 EBS-is seminaril “Turunduse tulejoonel”. Seminaril osales ligikaudu 170 huvilist, põhiliselt vanuses 20-26 aastat.

Turunduse tulejoone “Kuumal Toolil” saab oma ettevõtmist ise tutvustada ja anda puremiseks pähkli, millele kuulajaskond lahendusi pakub. Kaasamõtlejateks on auditooriumi täis osalejaid ja tulemuseks hulgaliselt põnevaid ideid, kuidas tegevust veelgi paremini korraldada.

Täname Marketingi Instituuti ja Anu-Mall Naaritsat selle võimaluse ning kõiki kaasamõtlejaid väärt ideede eest! Usume, et nii mõndagi neist saab nutikalt edasi arendades kasutada Eestis häirenuputeenuse paremaks edendamiseks. Aitäh teile!