Medi häirenuputeenusega saab inimene oma kodus olles kukkumise, terviserikke, õnnetuse või muu hädaohu korral spetsiaalse hoolekandetelefoni vahendusel alati ühendust Medi abikeskusega. Medi operaator reageerib vastavalt tekkinud olukorrale ja saadab hädasolijale appi tema enda usaldatava tugiisiku – sugulase, sõbra-tuttava, naabri, hoolekandetöötaja vm.

Häirenuputeenus võimaldab elada kauem, turvalisemalt ja õnnelikult oma armsaks saanud kodus. Samuti on häirenuputeenusest kindlam tunne hoolealuse kõigil lähedastel – abi on alati ühe nupuvajutuse kaugusel!

Häirenuputeenuse põhimõte on lihtne ja elusid päästev:

  1. kui juhtub õnnetus või veab tervis alt – midagi sellist, mille puhul ise telefonini ei jõua – tuleb vajutada häirenuppu, mis on kodus alati randmel või tuvastab kukkumisandur põrutuse;
  2. kodus oleva spetsiaalse käed-vabad telefoniseadme abil saab telefoniühenduse Medi abikeskuse operaatoriga;
  3. operaator annab info edasi inimese enda valitud lähedasele, kes saab appi tulla. Vajadusel kutsutakse välja kiirabi, päästeamet või politsei.

Tõhus abimees häirenuputeenus aitab vältida asjatut piinlemist või isegi kõige hullemat. Keegi ei peaks jõetuna ootama kuni hättasattunut vaatama tullakse, juhtunud õnnetusest saab koheselt märku anda ja abi kiiresti kohale kutsuda. Selle tulemusena on tagajärjed kergemad ja inimesed õnnelikumad.

Häirenuputeenus on kõikjal maailmas miljoneid inimesi aidanud juba üle 40 aasta. Eestis tegi abi igas kodus üle riigi kättesaadavaks esmakordselt Medi.

 

Medi häirenuputeenus – abi on alati ühe nupuvajutuse kaugusel!