Medi häirenuputeenus

Medi algusest 2010. aastal on üle 65-aastased kukkunud Eestis ligi 611 805 korral.

Tutvun häirenuputeenusega

Medi häirenuputeenus võimaldab igal ajal kiiresti ja lihtsalt abi kutsuda. Abi on alati ühe nupuvajutuse kaugusel.

Kui hoolite oma lähedasest, palun jätke kontaktisoov.

    Häirenuputeenuse tutvustus

    Medi häirenuputeenuse tööpõhimõte on lihtne ja elusid päästev. Veekindla ja laadimisvaba häirenupuga saab inimene oma kodus kukkumise, terviserikke, õnnetuse või muu hädaohu korral spetsiaalse hoolekandetelefoni vahendusel alati ühendust Medi abikeskusega. Medi operaator reageerib vastavalt tekkinud olukorrale ja saadab hädasolijale appi tema poolt usaldatava isiku - sugulase, naabri, sõbra-tuttava, hoolekandetöötaja vm.

    Häirenuputeenus võimaldab elada kauem, turvalisemalt ja õnnelikult oma armsas kodus. Samuti on häirenuputeenusest kindlam tunne hoolealuse kõigil lähedastel - abi on alati ühe nupuvajutuse kaugusel! Ja häirenupp on kodus alati randmel või kaelas.

    Tõhus abiline häirenupp aitab vältida asjatuid piinasid või isegi kõige halvemat. Keegi ei peaks abituna ootama kuni hättasattunut kunagi vaatama tullakse. Juhtunust saab koheselt märku anda ja abi kiiresti kohale kutsuda. Selle tulemusena on tagajärjed ja tüsistused kergemad ning kodune elu turvalisem, pikem ja õnnelikum.

    Maailmas on häirenuputeenus aidanud miljoneid inimesi juba üle 40 aasta. Eestis tegi teenuse ja kiire abi igas kodus esmakordselt kättesaadavaks Medi - juba aastal 2010.

    Medi häirenuputeenus - abi ühe nupuvajutusega!

    Päris inimesed, päris lood

    • Tere armas Helena, Vallo ja teie meeskond! Meie pere tänab teid väga kiire, sõbraliku, professionaalse abi eest. Olete väga asjatundlikult ja suure soojusega meile vajalikku abi osutanud. On selge, et teete oma tööd armastuse ja hoolivusega, mida oleme saanud tunda teilt igal sammul.

      Loen edasi

      Hoolealuse abikaasa Hele Tartust

    • Meelde jääb õnneks üks väga hea asi – Medi häirenupp aitas 100% kaasa ema elu päästmisele ja andis panuse sellele, et ema nii kiiresti ja edukalt rehabiliteerus insuldist! Räägime ja jutustame sellest kõigile!!! Parim reklaam.

      Loen edasi

      Tallinnas elava hoolealuse tütar Anu

    • Kirjeldan emaga juhtunut. Sain teie [Medi abikeskusest] kõne 21:57. Olin viie minuti pärast ema korteri ukse taga. Õnnetuseks oli ta oma võtme risti ette jätnud, nii et tuppa saime Päästeteenistuse abil. Kiirabi oli ka juba kohal. Ema olevat takerdunud mingi asja taha ja kukkus. Õnneks võttis ta jalad alla ja luud-liikmed olid ka terved. Tasakaaluhäireid oli juba eelmisel päeval. Kiirabi tegi kõik vajaliku ja jättis ta koju. Olen väga tänulik, et jõudsime nii ruttu talle appi!

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Kersti Pärnumaalt

    • Suur aitäh, et sellist teenust pakute! Suur aitäh teie personalile! Meile oli sellest suur abi! Meil oli abi just kukkumisanduriga häirenupust, kuna vanaema ei oleks saanud seda pikali olles ise enam vajutada. Kaks korda oli kukkumist ja mõlemal korral andis häirenupp ka koheselt teada. Nupp on väga tundlik, kui inimene kukub, aga samas ei andnud kordagi valehäiret. Veel kord suur aitäh!

      Loen edasi

      Lääne-Harju vallas elava hoolealuse lapselaps Jaanika

    • Armas turvanupu rahvas! Ma soovin teid tänada üliprofessionaalse ja meeldiva teeninduse eest. Minu eriline tänu ja kiitus kuuluvad Helenale ja Vallole. Helena reageeris kiiresti ja juhatas mind läbi vajaliku tee, et leida meile parim lahendus. Vallo tuli meie koju ning seletas ülipõhjalikult ja arusaadavalt emale, kuidas häirenupp toimib ja kuidas see meid aitab. Mees omal kohal – rahulik, põhjalik ning usaldusväärne.

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Kelli Tallinnast

    • Medi teenus sobis vanuritele palju rohkem – andis kindlust, et abi on käeulatuses. Jaksu teile!

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Pille Tallinna sotsiaalvalveteenuse linnapoolsest muudatusest alates 02.01.2023

    • Olen äärmiselt rõõmus, et valisin just teie firma oma ema eest hoolitsema 🙂 Teil on väga rõõmsad ja toredad töötajad ja teenusega olen samuti väga rahul. Olin kindel, et nii kaua kuni ema mäletab nuppu vajutada, on tal turvaline 🙂 Tänan teid suurepärase koostöö eest ja soovin teile palju edu ja toredaid kliente/hoolealuseid. Soovitan teid kindlasti, kui kellelgi peaks sellist teenust vaja minema.

      Loen edasi

      Tallinna hoolealuse tütar Ulla

    • Siiras tänu teile Medi häirenupu teenuslahenduse väljatöötamise ja osutamise eest. Tänu Medi häirenuputeenusele sai tädi tõepoolest mitu aastat pikemalt iseseivalt oma kodus hakkama ning abi jõudis Medi teavitusega temani kiiresti. Suur tänu teile ja loodan, et teie teenuseid pakutaks aktiivselt rohkematele abivajadusega inimestele.

      Loen edasi

      Haapsalu hoolealuse õetütar Helle

    • Tahan südamest tänada teie teenust. See päästis minu üksi elava eaka tädi elu, kes sai insuldi ja suutis vajutada nuppu. Abi jõudis kiiresti temani. See on parim elukindlustus eakale lähedasele.

      Loen edasi

      Hoolealuse õetütar Annely Tallinnast

    • Emal oli insult ja tänu Medi nupule jõudis ta õigeaegselt PERH-i Neuroloogia Intensiivravisse, kus tal koheselt teostati trombolüüs. Ema tervenes insuldist kiiresti ja tänu regulaarsele toitumisele on ta ka kosunud ja jõu tagasi saanud. Medi nupp mitte ainult ei päästnud ema elu sellel korral, vaid oli ka eelduseks otsekohesele abile, mille tõttu on ema taastunud praktiliselt ilma insuldijärgsete järelnähtudeta.

      Loen edasi

      Tsitaat ühisest tänukirjast hoolealuse tütardelt välismaalt

    • Jäime teie teenusega väga rahule. Sellest oli emale suur abi, andis talle kindlustunde ja ta sai elada oma kodus.

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Sirje Lääne-Virumaalt

    • Soovin edastada Tallinna Kiirabi brigaadijuhi tänu ja kiituse Medi häirenupu brigaadile, kes kutsus kiirabi 90-aastasele naisele, kel oli tekkinud verejooks alajäseme haavandist. Lisaks kiirabi kutsumisele andsid nad asjatundlikku esmaabi ja olid valmis kiirabi saabumiseks. Samuti aitasid nad meil patsienti alla transportida. Suur-suur aitäh meie poolt!

      Loen edasi

      Tallinna Kiirabi erakorralise meditsiini osakonna vanemarst

    • Tellisin emale häirenupu ja õnneks pole seda veel vaja läinud. Teenus annab mulle meelerahu kui ema on kodus üksinda. Tean, et kui midagi peaks juhtuma, saan sellest kohe teada. Lisaks soovin tänada kogu Medi firmat väga sooja ja meeldiva suhtumise eest.

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Keret Tallinnast

    • Kasutame teie teenust ja olen soovitanud seda kõigile, kellel hooldada on vanurid või terviseprobleemidega lähedased. Hea, et olete olemas!

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Marju Kohtla-Järvelt

    • Tahtsin oma ema nimel tänada meeskonda, kes tal laupäeval abis käis. Ta oli ise veel kukkumisest nii šokis, et palus vabandada kuna ta ei osanud õieti tänadagi. Omalt poolt tahaks tänada töötajat kontorist, kes mu kõne peale tööaega vastu võttis ja väga kannatlik oli.

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Tiina Tallinnast

    • Suured tänud teile kõigile, et aitasite meie isal kodus pikemat aega iseseisvalt elada ning olite meile abiks tema turvalisuse ning parema elukvaliteedi tagamisel rohkem kui aasta jooksul! Kindlasti soovitan Medi poolt pakutavat teenust ka teistele, kes seda vajama peaksid.

      Loen edasi

      Hoolelause tütar Jaana Rakvere vallast

    • Tahan tänada meeldiva koostöö eest. Olite abivalmis, lahked, sõbralikud. Suur tänu kõige eest!

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Janika Tallinnast

    • Soovitan häirenuputeenust kindlasti oma tuttavatele, kelle vanematel seda vaja oleks. Minul oli küll vägagi palju abi, turvaline tunne oli.

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Iisi Põlvast

    • Kallis medi.ee häirenuputeenuse kollektiiv! Tänan teid mulle toeks olemast sel raskel perioodil, mil üritan harjuda mõttega, et 46 aastat kõrvuti oldud imeline aeg koos oma kalli emaga on pöördumatult möödunud! Aga – suureks abiks ja enesekindluseks oli mammal alati väike ja imeline abimees – häirenupp. Voodist kukkumine ja sellele järgnenud kiire ning asjatundlik tegutsemine pakkus emale tohutult tuge: „Kui imelihtsalt tänapäeval asjad käivad!“ Tänan teid kõiki mulle andmast asjatundlikke nõuandeid mamma eest paremaks hoolitsemiseks! Mul oli kodunt eemal olles alati kindel tunne, et häirenupp on emaga ja kõik on korras ning abi nupuvajutuse kaugusel.

      Loen edasi

      Hoolealuse poeg Gustav Tallinnast

    • Kahe ja poole aasta jooksul, mil ema seda nuppu kandis, oli sellest õnneks reaalselt abi vaid ühel korral, kuid igatahes oli mu süda tänu sellele, et tal on igal hetkel võimalik abi kutsuda, palju rahulikum.

      Loen edasi

      Hoolealuse poeg Taivo Tallinnast

    • Palun avaldada siirast tänu 15. märtsil minu emale osutatud vajaliku ja objektiivse abi eest! Medi häirenupu teenus toimib, on vajalik ja elupäästev!!!

      Loen edasi

      Hoolealuse poeg Gustav Tallinnast

    • Soovitame omalt poolt häirenuputeenust teistelegi abivajajatele või nende lähedastele 🙂 Edu teile nii vajaliku töö tegemisel!

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Tiiu Soomest

    • Häirenuputeenus on väga hea, kui abivajav inimene elab üksi või peab aeg-ajalt üksi koju jääma. Suur tänu hea teenuse eest!

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Katrin Tallinnast

    • Oleme saanud häirenuputeenusest abi ja loodame edaspidi sama head koostööd. Tänud!

      Loen edasi

      Hoolealuse lähedane Alo Tartust

    • Suur tänu kõigile, kes selle teenusega tegelevad! See on tõesti tohutu abi üksi elavale inimesele. Ütlen seda kõike ka oma lahkunud vanatädi nimel.

      Loen edasi

      Hoolealuse sugulane Katrin Kehrast

    • Tänan teid südamest osutatud abi eest. Aitäh, et te olemas olete! Olen tänu teile taas kogemuse võrra rikkam ja kindlasti soovitan häirenuputeenust enda klientidele, kes võiksid seda vajada.

      Loen edasi

      Hoolealuse lapselaps Heiki-Andres Tartust

    • Põhjala pruulikoda võttis Medi häirenuputeenuse kasutusele oma tootmises. Kuna pruulime kahes vahetuses, jääb õhtuse vahetuse pruulmeister pruulikotta üksi ning võimaliku õnnetuse korral (kukkumine vms) ei ole kohal kedagi teist, kes saaks abi kutsuda. Medi häirenuputeenus aktiveerib kukkumise puhul häire ning kui seda ei tühistata, võtab ühendust kõnekeskusega. Õnneks ei ole seda seni vaja läinud, kuid tööandjana teeme kõik, et tagada meie töötajate ohutus ning häirenupp on osa sellest programmist.

      Loen edasi

      Põhjala pruulikoja tegevjuht Enn

    • Kuigi oleme häirenuputeenust kasutanud lühikest aega, oleme väga rahul – südamehaige ema saab elada oma kodus ja lähedastel on palju kindlam tunne, et vajadusel saab kiiresti abi. Häirenupu seadistamine ning tehniku asjatundlik ja sõbralik suhtlemine teenuse tutvustamisel ja käivitamisel meeldis väga. Soovime südamest edu selle väga vajaliku teenuse arendamisel Eestis!

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Kersti Raplamaalt

    • Jääme teie teenusega väga rahule ja soovime teile jätkuvat jõudu sellega tegeleda!

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Lea Tartust

    • Häirenuputeenus on väga vajalik inimestele, kes käivad tööl, aga kodus eakad vanemad või tuttavad. Väga tänuväärne teenus, sest on eakal häirenupp  olete ka ise rahulikumalt tööl. Ühe vajutusega häirenupul läheb teade keskusesse ja edasi usaldatud isikutele telefoni teel ja kohe on eakal abi.

      Loen edasi

      Hoolealuse sugulane Matilde Pärnust

    • Mul on siiralt hea meel, et Medi osutab teenust, mis loob kindlustunde kõikidele lastele ja nende vanematele, kes saavad tagasi hingerahu, et nende lähedastega on kõik korras. Suur tänu teile selle eest! Jätkugu teil tahtejõudu ja vastupidamist praeguste ja tulevaste klientide jaoks!

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Ingrid Pärnust

    • Eriti seal, kus tegu hajaasustuse piirkonnaga ja eakas üksinda elab, on juba ainuüksi turvatunde saavutamiseks häirenupust palju abi.

      Loen edasi

      Laeva valla sotsiaalnõunik Maire

    • Õnnetus ei hüüa tulles, punane nupp on sellisel puhul tubli abimees. Meie linna kuus eakat on saanud järgnevatesse päevadesse kindlustunnet. Tänan koostöö eest!

      Loen edasi

      Kunda linna sotsiaaltöö spetsialist Anna

    • Aitäh! Kõik on nuppudega harjunud. Oleme teenusega rahul.

      Loen edasi

      Kahe hoolealuse lapselaps Julia Tallinnast

    • Häirenuputeenuse kaudu on võimalik tagada nii teenuse kasutajale enesele kui tema lähedastele hingerahu ja seda ennekõike turvatunde kaudu. Võimalik on tagada kiiremini abi osutamine oludes, kus muidu adekvaatne abi hiljaks võib jääda. Väga vajalik on selline turvatunne mitte ainult üksi elavatele eakatele aga ka näiteks tööpäeva kestel üksi kodus olevale kroonilist või elu ohustavat haigust põdevale inimesele. Oma igapäevatöös tervishoiu sotsiaaltöötajana kohtan tihti nii vähihaige enese kui ka tema pereliikmete hirmu ja kõhkluseid igapäevasel elukorraldusel – näiteks kahe keemiaravikuuri vahepealsel ajal võib ootamatult tekkida ravi kõrvaltoime, mis võib vajada kiiret meditsiinilist sekkumist ja/või adekvaatset nõustamist. Samuti on teenusest kasu olnud tagamaks turvatunne kodusele abivajavale naisele, keda seni hooldanud abikaasa haigestus ning sai julgemana tulla haiglasse ravile.

      Loen edasi

      Tervishoiu sotsiaaltöötaja Kristi Tallinnast

    • Sooviksin teid tänada väga meeldiva ja asjaliku teenuse osutamise eest!

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Irma Tallinnast

    • Kui üksik ja vana oled, siis paremat asja ei oska tahtagi. Mul ei ole veel nupu abi vaja läinud, aga hoopis kindlam tunne on küll. Vargaidki ei karda enam. Ei oskagi enam ilma punase nuputa olla. Mobiili ei kanna ju igal sammul kaasas.

      Loen edasi

      Hoolealune Natalja Laevalt

    • Kuna ema elab 80 km kaugusel ja on vana, valutas süda tihtilugu, kui ei õnnestunud teda telefonitsi kätte saada. Nüüd on häirenuputeenus mõned kuud olnud ja selle aja jooksul on ka reaalselt olnud vaja abi kutsuda. Aitäh, et selline teenus on olemas ka Eestis!

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Virve Otepäält

    • Lasin paigaldada Medi seadmed ja mõlemale memmele nupud käe peale. Mina sain oma südamerahu tagasi, et kui midagi juhtub, on neil ka kohe abi olemas. Teine asi, mis väga meeldib, on ettevõttepoolne hoolivus – pidev tagasiside ja kontroll teenuse töötamise osas. Ja alati ka väga meeldiv suhtumine.

      Loen edasi

      Hoolealuse sugulane Mare Saaremaalt

    • Minul on nende hoolealuste suhtes, kes kasutavad häirenuputeenust, kindlustunne – nad saavad vajadusel õigel ajal abi. Minu hoolealused on teenusega väga rahul ning peavad seda vajalikuks.

      Loen edasi

      Valla sotsiaalnõunik Lääne-Eestist

    • Häirenuputeenus on kindlasti vajalik ja kergendab oluliselt sotsiaaltöötajate koormust eakate ja puuetega inimeste osas. Suurimaks plussiks on turvatunde loomine ja seda nii kliendile, kliendi lähedastele ja vastutavatele ametnikele. Jätkame kindlasti ka edaspidi teenuse pakkumist, kuna hindame teenust vajalikuks, toimivaks ja kvaliteetseks.

      Loen edasi

      Laeva valla sotsiaalnõunik Maire

    • Häirenupp on järjekordselt oma olemasolu õigustanud ja elu päästnud. Meie valla memme, kellel see nupp, tabas ühel öösel tõsine terviserike, mis ei lubanud tal liigutada ega tõusta. Ta suutis nupule vajutada ja suhelda abistajatega, kes saatsid kohale kiirabi ja kutsusid ka poja, kes ukse avas. Memm on tänaseks paranenud ja kodus tagasi. Ta on väga tänulik ja leiab, et kui selline abivahend on, jääb tema ka talveks koju. Mul on tõesti hea meel, et ta sellisel moel abi sai!

      Loen edasi

      Torma valla sotsiaalnõunik Eha

    • Eriti liikumispuudega inimesele on häirenupp asendamatu abivahend. Igal juhul on häirenupp kindlam ja kiirem lahendus kui abituna tundide viisi niisama oodata. Kui keegi üldse on niipea tulemas.

      Loen edasi

      Eesti Liikumispuudega Inimeste Liidu tegevjuht Auli

    • Ringi liikuda on endisest hoopis julgem!

      Loen edasi

      Hoolealune Leida Sakust

    • Ema on oma ea kohta küll kõbus, kuid tasakaaluhäirete tõttu varitseb kas või kukkumisoht alati. Elame emaga koos, aga hommikul lähen vara tööle ja jõuan tagasi alles õhtupimedas. Varem kippus süda kodust eemal olles valutama. Nüüd on süda ka kodunt eemal rahulikum.

      Loen edasi

      Hoolealuse tütar Tiina Sakust

    • Kui esialgu tunduski, et paigaldamine ja kuutasu on pisut kallivõitu, siis pärast esimest nö. vajutamist enam nõnda ei mõtle. Meelerahul ja vanaema elul pole hinda!

      Loen edasi

      Hoolealuse lapselaps Peeter Hiiumaalt

    Vastused sinu küsimustele:

    Kas hoolealusel peab kodus olema mobiil- või lauatelefon?

    Ei pea. Hoolealusel ei pea olema kodus ühtegi sidevahendit. Koju paigaldame Telia kvaliteetses mobiilivõrgus toimiva hoolekandetelefoni, mis ei sõltu hoolealuse (mobiil)telefonist ega sideoperaatorist. Sideteenus on sel juhul tagatud Medi poolt. 15 aasta jooksul on tulnud ette olukordi, kus hoolekandetelefon ongi olnud hoolealusel ainsaks sidevahendiks. Ainult 220V voolutoide peab meie seadme jaoks kodus olema.

    Kas häirenupu kasutamine on keeruline, ikkagi tehnikaseade?

    Medi häirenupu kasutamine on lihtsamast lihtsam. Hoolealune vajutab hädaohu korral randmel olevale ainsale nupule. Edasi tegeleb ja aitab teda meie abikeskuse operaator. Ei mingit telefoninumbrite meeles pidamist, telefoni käsitlemist, numbrite valimist vms, mis paanikas meelest võivad minna. Üksainus lihtne nupuvajutus! Või teeb sellegi hoolealuse eest näiteks kukkumisandur.

    Abikeskuses vastab hoolealusele võõras operaator. Kas appi tulevad ka võõrad?

    Abikeskuse operaatorid näevad Medi teenindusprogrammist täpselt, kes meile helistab, kus ta elab, missugune on tema varasem häirekõnede ajalugu ja kes on tema usaldusisikud, kes vajadusel kohapeale appi saata. Seega meie juba teame, kes meile helistab – saage ka meiega tuttavaks. Häbeneda pole midagi – me olemegi selleks üheainsa nupuvajutuse kaugusel, et aidata. Kohapeale appi tõttavad aga lähedased, keda hoolealune tunneb ja usaldab – sugulane, sõber, tuttav, naaber või hooldaja. Vajadusel ka kiirabi, päästeamet või politsei. Juhul, kui kohale saadetakse Medi väljakutseekipaaž, siis esimesel korral võivad nemadki võõrad olla, nagu ka kiirabi meedikud.

    Kas siis ei saa abi, kui operaator hoolealust ei kuule, kui abivajaja ei suudagi rääkida?

    Isegi kui operaator hoolealust ei kuule või abivajaja ei suuda rääkida, saab ikkagi abi. Operaator helistab hoolealusele tema telefonile tagasi, kui tagasihelistamisele ei vastata või selgubki õnnetus, informeeritakse koheselt hoolealuse usaldusisikuid ja palutakse neil olukorda kontrollima minna.

    Kas hoolekandeseadmed võimaldavad hoolealust pealt kuulata või jälgida?

    Loomulikult mitte! Hoolekandetelefon algatab häälkõne ainult siis, kui hoolealune ise häirenuppu vajutab ja soovib oma abitust seisundist lähedastele teada anda. Või teeb seda kukkumisanduriga häirenupp tema eest.

    Mis saab, kui häirenuppu kogemata vajutada?

    Sellest ei ole midagi! Valehäire eest “trahvi” ei tehta ja keegi ei pahanda. Häirenupu kogemata vajutus pole liiga kerge tulema, kui see aga peaks siiski juhtuma, võib väljahelistamise katkestamiseks vajutada hoolekandetelefonil rohelist nuppu. Kui aga operaator juba kõnele vastas, saab öelda, et häirekõne tehti kogemata ja kõik on korras. Operaator soovib kõike head ja lõpetab häirekõne.

    Mida teha, kui häirenuputeenust vaja, aga ei saa seda rahaliselt lubada?

    Kui häirenuputeenuse rahastamine käib üle jõu, on lahendus pöörduda kohaliku omavalitsuse (linna või valla) sotsiaalosakonda. Paljud omavalitsused toetavad (kasvõi osaliselt) rahalistes raskustes olevaid elanikke häirenuputeenuse eest tasumisel. Kindlasti tasub ka meiega ühendust võtta, saame teid kohaliku omavalitsusega suhtlemisel aidata.

    Kas Medi edastab kõik häirekõned valimatult usaldusisikutele?

    Medi ei edasta valimatult kõiki häirekõnesid usaldusisikutele. Medi operaator tegutseb filtrina – juhuslike nupuvajutuste pärast usaldusisikuid ei tülitata. Operaator hindab olukorra tõsidust ja otsustab, millal on vajalik teavitada usaldusisikut või saata kohale kiirabi või päästjad.

    Kas häirenuppu saab ja võib kasutada koos südamestimulaatoriga?

    Jah. Standardite järgi ja seadmete tootja kinnitusel ei sega häirenupp mitte kuidagi südamestimulaatori või muude abivahendite tegevust. Meil on mitmeid südamestimulaatoriga eakaid hoolealuseid, kes on häirenupuga väga rahul.

    Häirenuputeenuse hinnakiri

    Kui tekib küsimusi, helistage julgelt nõuandeliinil 661 8181 (E-R kl 09-17). Vajadusel aitame ka omavalitsustelt toetusvõimalusi uurida.

    26€ /kuu

    24h häirenuputeenus seadmekomplekti ostmisel

    • Laadimisvaba ja veekindel häirenupp
    • Häirekõnedele vastamine 24h
    • Kontaktisikutele helistamine
    • Regulaarne toimivuse kontroll
    • Hoolekandetelefoni sideteenus
    Tellin teenuse
    36€ /kuu

    24h häirenuputeenus ilma kukkumisandurita häirenupu üürimisel

    • Laadimisvaba ja veekindla häirenupu üür
    • Häirekõnedele vastamine 24h
    • Kontaktisikutele helistamine
    • Regulaarne toimivuse kontroll
    • Hoolekandetelefoni sideteenus
    Tellin teenuse
    60€ /kuu

    24h häirenuputeenus kukkumisanduriga häirenupu ja suitsu- või vingugaasianduri üürimisel

    • Kukkumisanduriga, laadimisvaba ja veekindla häirenupu üür
    • Suitsu- või vingugaasianduri üür
    • Häirekõnedele vastamine 24h
    • Kontaktisikutele helistamine
    • Regulaarne toimivuse kontroll
    • Hoolekandetelefoni sideteenus
    Tellin teenuse

    Lugege lisa blogist